Autor: 021.rs

Novi Sad
20.02.2023.
17:35 > 07:19
Izgradnja kružne raskrsnice Bulevara cara Lazara i Fruškogorske ulice počeće danas, 20. februara.

Komentari 129

  • Раде

    16.03.2023 11:36
    Браво
    Све похвале за градњу и уређење кружног тока! Биће то лепота Новог Сада!
  • Mihajlo

    23.02.2023 21:31
    D
    @:/ - Zasto se onda bunis i komentarises bilo sta. Cuti i trpi. Znas kako kazu, ako ne menjas, znaci da si izabrao.
  • Nikila

    21.02.2023 14:25
    @Đoka
    aj pošto si ,,stručan" objasni nam koja je to svrha kružnog toka u saobraćaju? Kažeš nije im svrha da ubrzaju saobraćaj! Bezbednost odpada pošto su po tom putanju semafori bezbedniji! Da nije da se unutra stave fontane? Da se unutra stave spomenici? Da možemo da vozimo u krug?
    Da se operu pare? Radujem se tvom stručnom odgovoru i objašnjenju pošto si verovatno SNS akademac na visokoj poziciji u nekom NS javnom preduzeću!
  • Vuk sa šolje

    21.02.2023 12:48
    Južni tok
    Možda prave gasovod do Rusije za te pare i toliko vremena.
  • Đoka

    21.02.2023 11:21
    @Nikola
    "Svrha kružnog toka je da ubrza saobraćaj!"

    Netačno.
  • Bojan

    21.02.2023 11:12
    @Ns

    Izvoli dečko isprobaj jedan eksperiment. Kad krene haos zbog ovog suludog projekta, ti dođi u ovaj kraj gde naprednjaci nikad nisu osvojili vlast pa ljudima koji zbog toga trpe njihovo šikaniranje govori "šta ćeš, zaslužili ste kad se ne bunite", dok se nerviraju što ne mogu da stignu svojim kućama. Siguran sam da će odgovor koji ćeš dobiti biti baš fin, kulturan i zdrav po tebe.
  • Nikola

    21.02.2023 10:32
    Svrha kružnog toka je da ubrza saobraćaj! A ovde na 200metara sa sve 3 strane imamo semafore! Kod Spensa, na raskrsnici sa bulevarom Oslobođenja, isto i prema Dunavu! Ovaj kružni tok bi imao smisla da su i pre i posle njega kružni tokovi, ovako će se stvarati čep i gužve,a do sad ih nije bilo. 3 miliona oprano i prebačeno u džepove bratije! A Tesla je l to onaj poznati novosađanin što je sa Karađorđem živeo u NS i redovno na stadionu gledao utakmice Voše?! E, moj Novi Sade šta ti rade!
  • Logika

    21.02.2023 00:13
    Ako može da se zaobilazi
    godinu dana,onda i nije potrebno
  • Ns

    20.02.2023 21:09
    @Bojan

    Alo dečko ti svaki put kad dođeš ovde posvađaš se ničim izazvan sa nekim, psuješ i vređaš. Ajde oladi malo čoveče!
  • Novosadjanin

    20.02.2023 14:16
    E moj Novi Sade
    Sta ti rade sns reketasi
  • Plaćač poreza

    20.02.2023 11:14
    Kada će gradska uprava za saobraćaj i puteve i gradonačelnik Milan Đurić presvući novim asfaltom ceo Bulevar Cara Lazara. Imam osećaj da kolima idem po pruzi a ne jednim od najprometnijih Bulevara u Novom Sadu, a kod doma zdravlja na Limanu je stanje asfalta kao u Siriji posle zemljotresa i bombardovanja zajedno.
  • Podsetnik podsetniku

    20.02.2023 10:38
    Da, prave kolektor...Promenada je vidljivo potunula i još tone...!
  • Bojan

    20.02.2023 09:48
    @:/

    Očigledno si ozbiljno spor u glavu, pošto znaš u kakvoj državi živiš a pričaš o izborima - i to na temu problema u kraju gde je SNS svake izbore ikada debelo izgubio.
    A pošto si i kukavica, jel stvarno misliš da je pametno da prozivaš sugrađane koji barem nešto pokušavaju da poprave? Ili si i ti junak samo ovde na internetu?
  • Biljana

    20.02.2023 09:09
    Spomenik
    Svako postovanje za ideju spomenika Nikoli Tesli ali ovo mi deluje na silu...
  • Nedodjoš

    20.02.2023 09:05
    Uzalud traće naše pare:
    Trebalo je samo napraviti jedan dobar, široki pothodnik, sa velikom podzemnom garażom. To je bukvalno 5-10 min šetnje do centra. Odmah bi bio o istom trošku rešen problem i parkiranja u centru i studenata i koncerata i utakmica i okolozaposlenih, ušteda bi bila velika, jer onda nema zidanja i kidanja i pucanja objekata po centru, zbog potkopavanja.
    Ali eto, napreDNO rukovodstvo rukovodi di ne treba.
  • Deki

    20.02.2023 08:58
    Loš redosled
    Trebalo je prvo ili bar paralelno raditi i kružni tok kod skretanja iz Stražilovske u Cara Lazara, ovako će se praviti čep od keja do tog kružnog toka zbog semafora, a to će u špicevima blokirati i bulevar oslobođenja. Vidi se da nemamo kvalitettne saobraćajne inženjere i urbaniste
  • Božidar

    20.02.2023 08:53
    Kali Yuga
    Doba diktature besmisla.

  • :/

    19.02.2023 20:13
    -
    @Bojan

    Uopste nisam spor u glavu, naprotiv.

    Ovo sto Vi navodite kako ovekujete da drzava funkcionise mozda funkcionise u razvijenom drustvu.
    U kriminogenoj drzavi kakva je Srbija ne ide to bas tako, osim ako ne zelite da svi koji se bunimo dobijemo "po nosu".

    Ja stvarno nemam ambiciju da dobijem pendrek u bubreg, zaglavim zatvor, dobijem krivicnu prijavu i zauvek ostanem obelezen da ne mogu nigde da se zaposlim.
  • Lala

    19.02.2023 18:57
    Flay Robin flay
    Najbolje preko krovova zgrada kao Spajdermen ili preko Dunava kao akvamen.
  • Zokins

    19.02.2023 18:46
    Rok
    Probijanje roka će sigurno biti. Ako je za Partizansku trebalo godinu dana ovo će trajati 4 godine.
  • Pero

    19.02.2023 16:56
    Uopste nije bilo potrebe da se radi tu. Bolje da su to uradili kod futoske pijace,kod zeleznicke stanice ili kod hladnjace u partizanskoj ali hajde kako brze,bolje da ukradu-operu pare.
  • Vozim se autobusom

    19.02.2023 16:35
    Podsetnik
    Podsećanja radi...
    Ovaj kružni tok je najavljen odmah nakon izgradnje Promenade. Kao što većina naslućuje, nije u pitanju poboljšanje saobraćajnih uslova. Ne.
    U pitanju je izgradnja kolektrora ili šta je već potrebno da bi se sanirao problem podzemnih voda u pomenutoj Promenadi. Zato traje 9 meseci.
  • Bojan

    19.02.2023 16:35
    @:/

    Kad je neko malo spor u glavu on tako kapira odnos građana i države. U stvari se uvek pitamo, samo treba imati petlju i zdravu dozu besa prema štetočinama.
  • Djuri

    19.02.2023 16:22
    Zaguljeni
    Imate grad od skoro pola miliona ljudi,nema tramvaj,odvojen protok za gradske autobuse,umesto prigradske zeleznice,povadise prigradske pruge kao i sire po vojvodini,pa pravite zabavni park-muzej bivse pruge,plan grada iz proslog veka se svako malo budzi po potrebi,znate,na kruzni tok se isto moze metnuti semafor,a isti se da programirati da bolje upravlja protokom saobracaja.Nema kraja sta su sve vlasti u ovom gradu unazadile.Nece vam biti dosta ni novih 10000 parking mesta ako nema savremenog ,brzog i prakticnog gradskog i prigradskog sinskog prevoza odvojenog od kolvoza.Umesto 20 min Beocin-TC BiG,izvadili prugu,obecali stazu za bicikli!Za Temerin ni to,Sve povadjeno.Sto se tice kruznih tokova,i na njih se mogu staviti semafori i podesiti u zavisnosti od guzve da ubrzaju protok silnog saobracaja.
  • :/

    19.02.2023 15:48
    -
    @Kaja
    U pravu ste za sve, potpisujem.

    Svi se pitaju zasto narod niko nista ne pita, a bukvalno 10 godina imamo izbore i niko osim SNS aktivista i sacice protivnika SNSa na iste ne izlaze.

    Pa tada se pitate. Samo tada i nikada vise, a tada ste najtisi.
  • mrk

    19.02.2023 14:55
    Jedina ali jedina dobra stvar kod ovog kruznog toga je to sto ce ljudi napokon nauciti da se iz desne treke moze SAMO desno. nema i desno i pravo. i to ce silom nauciti, jer nece fizicki moci da idu pravo iz desne trake...
  • Map

    19.02.2023 14:50
    I taj ce biti precnika 10 metara
  • Dule

    19.02.2023 14:29
    Naprednjakovići
    9 meseci za jedan kružni tok koji neće ništa rešiti
    To mogu da odobre samo njihovi sendvičari .
    Nemaju nijedan dobar razlog za tak kružni tok niti za toliko dugo izvođenje radova.
  • Kaja

    19.02.2023 13:54
    @Vasa
    Pitali su nas na izborima, već treći mandat SNS ima većinu u gradu. Pitaće nas opet sledeće godine!
    Bila je i javna rasprava u vezi Urbanističkog plana, ali mi smo i tada pisali komentare, nismo učestvovali.
  • Kako

    19.02.2023 13:30
    Duže, slabije, gore
    Devet meseci za jedan kružni tok? Gde je 9 meseci biće tu i 15 meseci. A i spomenik, kome god, u ovom dobu ekonomskog tigra gde je litra mleka 150 dinara je odlična ideja.
  • Najbolji su

    19.02.2023 13:30
    Oni koji samo svoju o svojoj gu*ici u saobracaju brinu. Pa neka onda oni dvoje dece bajsom voze preko mosta jer mesto u vrticu ima samo na drugom kraju grada - jer nikad manja lista cekanja nije, a i busevi su redovni. Mozda bolje na elektricnim trotinetima da oh voze (po jedno vec oousteno voze)
    I tako se funkcionalna raskrsnica unistava, pa kad se zatrpa od Limanske do Rektorata jer ce turbo biti na jako blizu dva semafora (vec spomenuto kod cara Dusana)
    I kruzni ispod Institut je smaknut tako da je polu nefunkcionalan pa se ide u kontra smeru da i se od Onstituta skrenulo u ulicicu ka vrticu
    Sve lepse i korisnije
  • /

    19.02.2023 13:29
    /
    @Grundfos
    pa kada ne valja od probijanja sadasnjeg bulevara mihajla pupina a mozemo poceti i od rusenja novosadske kapije
  • Iva

    19.02.2023 13:22
    Kombinacija kruznog toka i podhodnika ili nadzemnih prelaza za pesake, moze resiti nesto. Ovako ce se stvarati čep na semaforima.
    Novi Sad grad sa lošim javnim prevozom...
  • Maxa

    19.02.2023 13:19
    Gradska vlast : Izgradicemo turbo-kružni tok.

    Građani : Ne treba nam turbo kružni tok, sa tim prolazom je sve OK. Rešite problem na bulevaru, asfaltirajte problematične ulice i treba nam više zelenila i parkova.

    Gradska vlast : Turbo kružni tok počinje u ponedeljak. Mogla bi fontana ili spomenik na sredini.

    Građani : Ne bacajte naše pare na spomenik, uložite u dečije bolnice.

    Gradska vlast : Biće spomenik Nikoli Tesli visok 10 metara.


    I šta kažete vi ne-glasači ? Svi su isti ?
  • /

    19.02.2023 12:40
    Kad bi bar neko iz sekte hteo da se ugradi u precistac kanalizacione vode. Da ne smrdi vise. A i para bi se naslo, umesto nekoliko nimalo hitnih friziranja raskrsnica, 3 po 3M E...
    Mozda nije ista kasa za investicije, ovde asfalt, tamo voda... ali nama koji to placamo jeste jedna ista
  • @Rad

    19.02.2023 12:23
    Ubija se jedan od urbanih simbola mog rodnog grada, jedna razglednica mog detinjstva, treba da kažem "bravo"???
  • Joka

    19.02.2023 12:16
    Vaš ekonomski tigar baš žuri. U Srbiji nikako da shvatite da VI plaćate te političare koji kroje svakodnevicu građana.Oni su podanici, ne vi. Ne odgovara vlast? Izađite na ulice. Ali, volite vi da polivate po komentarima, u praksi 0. Znači, dobro vam je. U Fr se to jako lepo rešava.Ali, džaba. Mentalno nistedorasli normalnom društvu, životu. Navikli na bedu, sitomaštvo.Radite za par stotina i srećni ste. Ako vam tako odgovara, odlično.Pozdrav iz daleka svim dobrim ljudima, ali i bednim botovima.
  • Dule

    19.02.2023 12:07
    Ova kruzna raskrsnica ce ubrzati protok to nije sporno ali ce isto napraviti kolaps na semaforu kod urbanizma raskrsnica sa strazilovskom kao i na semaforu kod fruskogorske na raskrsnici sa narodnog fronta a i na semaforu kod bulevara oslobodjenja.Pa cemo imati situaciju da ce red na semaforu biti do kruznog toka i onda krece zastoj kompletan..Nesto slicno se sada desava kod kruzne raskrsnice bulevara patrijaha pavla i bulevara evrope jel semafor na Cara Dusana bude pretrpan vozilima i onda kruzna raskrsnica stoji.De fakto je da ova raskrsnica za sada nije imala neko veliko opterecenje u principu ne secam se kada sam bio 5-6 na semaforu obicno sam drugi ili treci samo bas u ekstremnim prilikama sam bio 6-7 ali to je 3 puta godisnje.Ja ne kazem da ne treba tu da se pravi kruzna raskrsnica ali onda bi obavezno trebalo napraviti i kruznu raskrsnicu kod urbanizma sa strazilovskom plus kruznu raskrsnicu sa fruskogorskom i narodnog fronta e tek onda bi protok bio bolji ostalo bi jedino malo guzve kada se napravi red na semaforu kod bulevara ali makar bi se dva pravca ubrzala.
  • Limanka

    19.02.2023 11:22
    Moćne neznalice
    Botine, ajde oladite malo sa minusima, to prvo. Drugo, niti ste iz Novog Sada, niti ste sa Limana, niti imate pojma koliko je ova raskrsnica dobro funkcionisala sa semaforima. Ja svaki dan idem na posao tuda. Od Bulevara cara Lazara 71 do Tempa. Radim u 3. smene, tako da me kači i vreme kada nema saobraćaja ali i tzv. "špicevi" Dakle ovako, vreme koje mi je potrebno, da stignem je od 9-15 minuta, samo u par navrata (oko Nove godine i sl. kada su zaista enormne gužve maksimalno 20 minuta). E, sad, pitam ja "stručnjake": kuda sada da idem, koliko će mi vremena trebati, koliko ću više goriva trošiti? Ajmo stručnjaci, konkretan odgovor, nikakva nagađanja!
    Sram bre da vas bude halave neznalice, sram da vas bude!!!
    P:S: Holandija je prepuna kružnih tokova, savršeno funkcionišu. Razmišljam da je izgradnja njihovih kružnih tokova ovoliko dugo trajala za svaki i da je svaki koštao ovoliko koliko košta ovaj naš, Holadnija bi odavno bankrotirala!!!
  • Ana

    19.02.2023 11:14
    Ovi što savetuju da džogiram sa dvoje male dece kroz ceo grad umesto da vozim kola neka slobodno i sami koriste gradski i prigradski prevoz do svog posla.
  • Vlada

    19.02.2023 10:57
    @ignjen
    Gužve o kojima pričaš se javljaju nakratko u najvećem periodu saobraćaja i nisu ni izbliza toliko strašne kao u drugim delovima grada, sigurno se ne pružaju 500 metara pošto je Stražilovska mnogo bliže i sasvim sigurno nisu vredne troška od 3 miliona evra i blokade saobraćaja od najmanje godinu dana. Još gore je to što uopšte nisu izazvane lošim protokom raskrsnice nego jednostavno velikom količinom saobraćaja, što znači da će se ovim “rešenjem” samo pomeriti na sledeću raskrsnicu - kod Stražilovske, u Fruškogorskoj, kod Merkatora. Da ne govorimo o tome kako će vozači koji "nisu iz Novog Sada" kojima je problem jedan običan semafor koji se pali u različitim intervalima sigurno da savladaju pretrpan kružni tok kao šampioni gradske vožnje…
  • Grundfos

    19.02.2023 10:22
    Rad
    Ima li nešto ovaj narod da kaže lepo povodom bilo čega? Šta GOD da se radi ne valja!
  • Bot i moler

    19.02.2023 01:15
    Tu neko kaže da Tesla nema veze sa Vojvodinom. Prvi posao mu je bio u Ugarskoj, znao je i mađarski malo.
  • Marica komantator

    19.02.2023 00:36
    suviše komplikovana novogradnj
    i neoodrživa u našim ekonomskim uslovima. Vasljda postoji jos neko rešenje sem gradnje Godijevog čvora.
  • QQjado

    19.02.2023 00:34
    kako?
    Kako da izbegavam tu raskrsnicu kada živim u Fruškogorskoj?
    Pčelica maja, rakrsnicu koja nije pravila problema pretvaraju u problem. Bravo za onog ko je to naručio, odnosno utvrdio da će tu kružni tok bilo šta ubrzati.
  • Možete

    19.02.2023 00:10
    I
    Da skinete Miletića i da stavite nepomenikov spomenik ali da je bar 10 metara i više visok.
    Neka sendwičopoklonici imaju nešto konkretno čemu će se klanjati da se više ne dosađujemo sa ovim kružnim tokovima i kojekakvim nepodopštinama koje iz džepa plaćaju svi novosađani
  • NStulip

    18.02.2023 21:53
    eh kad bi...
    ... neko razmisljao pa napravio plan da kada se jedna saobracajnica radi da se druge u okolini ne rade jer ce biti pojacan saobracaj... Kad bi taj isti zahtevao da se radi u dve smene jer je taj deo kritican za funkcionisanje grada... Kad bi neko pitao "a zasto ljudi menjate funkcionalnu raskrsnicu sa zelenilom kruznim tokom?" kada to stvarno nije potrebno... Ko ce sada kontrolisati guzve jer ce se sav saobracaj ka limanima premestiti na Maksima Gorkog i Bulevar?
    A za temu spomenika predlazem Nikolu Teslu u prirodnoj velicini kako pokazuje pasos imigracionom sluzbeniku SADa ili kada prima uverenje o primanju u drzavljanstvo SADa... Taman da deca znaju sta im je ciniti....
  • Arsa

    18.02.2023 21:23
    Slobodni Banat
    Na toj raskrsnici nikada nije bilo guzve, i kruzni tok je tu nepotreban. Nikolu Teslu su ogadili svima. Nikola Tesla nije iz Vojvodine, i nikakve veze sa Vojvodinom nema. Nema veze ni sa Srbijom. Ako vec hoce da prave megalomanske spomenike, treba da prave Pupinu. Pupin je iz Vojvodine, i po mom skromnom poznavanju istorije je najveci Srbin koji se ikada rodio (ako vec hoce da igraju na tu kartu, treba da igraju najjacom). Pupin je zakon.
  • ignjen

    18.02.2023 21:16
    česti špicevi
    Ovi što tvrde da tu nikada nije bilo gužve, očigledno nisu prošli tuda kolima zadnjih 10 godina. Vozači znaju da tu ume nekoliko puta u toku dana da kolona koja skreće u Fruškogorsku čeka skoro do Stražilovske ulice, cela leva traka bude zaglavljenja u dužini od 500 metara. Taj špic je najgori oko 17h. Takođe i skretanje iz Fruškogorske na Bulevar ka Promenadi, i niz Bulevar ka Keju, pogotovo oko 7 ujutro. Kratka su zelena svetla za skretanja za toliku količinu saobraćaja, dok je i za pešake loše semaforisana raskrsnica zbog ostrva, tako da se preko traka za jedan smer zalete na zeleno pa onda stanu na ostrvo jer im je crveno, a to veoma ume da zbuni i napravi problem vozačima koji nisu iz Novog Sada. Ali 3 miliona evra je sramota, za te pare može taj kružni tok na sprat, i još da ostane direktorima za novi Mercedes.
  • Salamander

    18.02.2023 20:43
    Najbolja raskrsnica u NS
    i to nam uništavaju!
    Zelenilo, parkovi, tereni, parkinga nema jer je sve prenazidano u centru, porušena i uništena je arhitektura, behaton u centru, pozorišni trg oskrnavljen, hotel gde mu nije medto, dodikara kod pošte... nema kraja uništavanju!
    Glasala "većina", a mi znamo ko je ta "većina".
  • Ns 49

    18.02.2023 19:10
    Ima da se gradi godinu dana kao ovi nadvožnjaci u Kisačkoj i Partizanskoj.
    Ne znam zašto se toleriše tako duga gradnja. I ove dva parkinga u centru nikad kraja.
    Od kako su napravili Kovid bolnicu na Mišelluku stvaro grandiozni objekti i to samo za 4 meseca nemam ni za koga opravdanje zbog spore gradnje.
  • Keva

    18.02.2023 18:21
    @Ana
    Ima i drugih pristupa do parkinga na Spensu. Muka će zaista biti onima koji tu žive a i nama koji idu Bulevarom pa skrećemo levo / desno. Preživeli one raskopine po gradu kad je počela školska godina pa ćemo i ovo. A ako krene i rekonstrukcija bul. Oslobođenja nema, ide lepše vreme, bajs, pešaka pa u bus. Nama koji moramo na posao autom će biti veselo, dolazak kući ostalo kako sam navela.
  • Cia

    18.02.2023 15:36
    Skadar na Bojani
    Pogledajte samo na sta lici put u blizini nadvoznjaka koji su “strucnjaci” radili skoro godinu dana ! Raspada se sve,rupa do rupe zakrpa do zakrpe ! Niko normalan ko ima imalo mozda i obraza ne bi pustio u rad dok se bar 100 m puta ne uradi u neposrednoj blizini ,ali ne ,kod sns priucenih inzinjera sa kupljenom diplomom sve moze
  • pajo patak

    18.02.2023 15:20
    ajde deco i mi matori nešto da
    kažemo: skoro dvadeset godina raskrsnica funkcionisala i bez semafora, posle toga skoro dvadeset sa spregnutim semaforima, i nikad nije bilo gužve.
  • Plaćač poreza

    18.02.2023 13:17
    Kada se posle 18 meseci radova ovaj deo Bulevar Cara Lazara konačno otvori za saobraćaj, biće u lošijem stanju nego što je bio pre radova. Isto kao i deo Partizanske ulice kod nadvožnjaka.
  • Stevan

    18.02.2023 13:09
    Kružni
    Prvo da odgovorim Ani, koja kaže da je užas što oni koji nešto treniraju neće moći kolima na parking SPENS-a. Gospođice Ana, ja svaki dan prolazim tim Bulevarom odlazeći na posao i vraćajući se, meni i meni sličnim će biti užas, biće užas ljudima koji u okolini stanuju a Vama koji nešto kao trenirati..dobro će Vam doći pešačenje ili vožnja biciklom, kao deo treninga.
  • Vladan

    18.02.2023 12:47
    @Изногуд

    Kad SNS već uvozi botove, pomislio bi čovek da će nahvatati neke barem dovoljno inteligentne da ne naspamuju 30 minusa odjednom, ali eto vas.
  • Ana

    18.02.2023 12:11
    Ne može na parking spensa? Užas. Srećno parkiranje svima koji nešto treniraju želim.
  • DžiajDžo

    18.02.2023 11:09
    renovacija ili rekonstrukcija
    Mada je nepotrebna, barem je skupa.
    Mada ćemo mi to platiti, barem će oni uzeti novce.
    Mada će biti patnje, barem ćemo biti u gužvama.


  • Vladan

    18.02.2023 10:30
    @Изногуд

    Eto nisam znao da Kinezi grade hrvatsku železnicu. Činjenica je da je ovaj kružni tok nepotreban, da će njegova izgradnja trajati predugo i izazvati brojne probleme i da će na kraju biti loše urađen, a idioti i uljezi koji veličaju bagru na vlasti će ih pravdati forama tipa "šta god radiš biće nekog kome ne paše".
  • Vladan

    18.02.2023 10:25
    @Istoričar

    Znači njega treba da psujemo.
  • Robot

    18.02.2023 09:56
    Robot
    Kako se osećate kada treba da kliknete da niste robot
    Hahahahahahaha
    Hahahahahah
  • Geda

    18.02.2023 09:54
    Botovi
    Samo lupajte minuse,bićete i vi u gužvi
    Gluperde jedne
  • KingSRB

    18.02.2023 09:24
    Bice to i duze nezanosite se sa 9meseci .......treba uzeti pare....
  • Milana

    18.02.2023 09:20
    Razumni, sprečiti ih
    Zašto dozvoliti ovakvo iživljavanje?
    Ako im je stalo do spomenika NT, da "gleda" u naučni park, neka ga postave kod bivše česme. Em će biti dostupan građanima, a i saobraćaj će se lakše odvijati.
  • Joca

    18.02.2023 08:55
    držite se limanci
    Sretna igranka i tu još možda nije kraj kako Ste je ono nazvali Turbo (pogrešno upotrebljken termin) nepismeni ako će i takvi raditi ko zna na čega ć e na kraju da izgleda a moguće je da će biti kao u BG-ju tvz. muzička fontana. Prodali su Vas iz Mesne zajednice za siću. Ima da Vam psihički ne bude dobro 9 meseci ako ne produže. Poludiš samo jednom
  • Saša

    18.02.2023 08:42
    Upomoć!
    Aaaaaaaaaaaaaaa, dosta višeeeeeeeeee!
  • @Jaran

    18.02.2023 08:28
    “ Treba i kruzni tok na spustanju sa mosta slobode. Pola sata cekam da skrenem levo.”

    Skreći sa mosta desno pa odmah desno pored J. Popovic skole pa ispod mosta…. Provereno brze izadjes u N. Fronta tako.
  • Olja

    18.02.2023 08:19
    Spomenik
    Zašto ne prvo spomenik Mariji Tereziji? Da li će Teslu, ako je već planiran, praviti isto Laslo Silađi ili će tu čast dobiti neki ruski hudožnik?
  • Anaaksimandar

    18.02.2023 08:07
    Nesposobni a bahati lopovi
    A da lepo uzmete 3 miliona evra a da nas ne maltretirati 9 meseci sa nepotrebnim kružnim ultra, giga, mega tokom?
  • Изногуд

    18.02.2023 07:59
    @Комша
    Па и нашу пругу граде Кинези. Није ми јасна твоја логика.
    Конташ да овдје одуговлаче, да би тебе нервирали, а?
    Чињеница је да ће шта год да радиш бити неко коме то не паше, овдје код нас се то гледа политички, идиотима је битно која странка је на власти.
  • Vojvodjan Jugosloven

    18.02.2023 07:40
    Pesma koja opisuje izgradnju kruznog toka
    https://m.youtube.com/watch?v=J_zEJ9yhSFo
  • Istoričar

    18.02.2023 07:26
    I treba Nikola u leđa da gleda Pupinu. Kada je Tesla i čime zaslužio Novi Sad. Napraviste sprdnju. Pre je trebao Čarnojević da dobije spomenik jer da nije njega bilo ne bi Srbi ni pripojili Vojvodinu. Da on sa Kosova nije doveo srbe ovde i formirao prvu srpsku ZSO u carevini Ugarskoj ne bi mogli da posle refernduma 1918 pripoje Vojvodinu Srbiji.
  • Ivan

    18.02.2023 07:18
    To je jedna od najboljih raskrsnica,nikad nije bilo gužve,i sad će i to da r.....,i eto nam sad kolone od keja,i od Limana,sve zarad profita rade i uništavju
  • Sale NS

    18.02.2023 06:59
    A kako...
    ... na Štrand sa Keja, kako iz Stražilovske levo... gde je čuveni novosadski "Dino park"... česma... gde, šta, koliko kako, zašto?
  • Rajko

    18.02.2023 00:59
    Pa majku vam 9 meseci.
  • Liman

    18.02.2023 00:28
    Комша
    17.02.2023 • 20:08
    @Liman
    Time se ubija stari Novi Sad.

    Шта је ту око Спенса и Лимана стари Нови Сад леба ти?

    Liman, komšo. Liman je stari Novi Sad. Sve drugo je pridodato nukleusu.
  • pa

    18.02.2023 00:27
    Što se mene tiče, izdržaću još tih 18 dana od "početka izgradnje" pa da se gledam preko skajpa. A sunarodnicima želim tvrde živce i smelosti i snage da govna isprate u kanalizaciju. Posle 35 godina propasti ja nemam više želje da imam ikakve posle s imbecilima.
  • milica

    17.02.2023 23:59
    neeee
    otvorili partizansku kod kuce, zatvaraju kruzni tok kod posla....
    a kad cemo mi koji radimo u kampusu ici normalno na posao i zasto nikad
  • L

    17.02.2023 23:43
    Česma i vrbe
    A naravno ogromne vrbe i česma bice odmah uništeni. Za to im treba jedan dan. A rasle su tu trideset godina.
  • Ekonomista

    17.02.2023 23:28
    Potpuna glupost. Ovo je jedna od funkcionalnijih raskrsnica u gradu. Plus spomenik Nikoli Tesli. Uopste mu tu nije mesto. Em su lopovi, em neznalice.
  • Комша

    17.02.2023 23:15
    Кина за 12 месеци направи 2000км брзе пруге. Србија за 9 месеци породи кружни ток.
  • Rajko

    17.02.2023 23:03
    Razumno, za marsovca
    Državo,
    DOSTA KRAĐE!!!
  • Telep

    17.02.2023 22:40
    Uzas
    Katastrofa... sve sto je uradjeno je uzas. Jezera se prave na ulicama kada pada kisa. Sve moj do mojega ...
  • GOX

    17.02.2023 22:00
    SAVRŠENO!
    Odlično Nikola Tesla pored FTN! Odlična ideja.. pozz za organizatore.
  • igor_t

    17.02.2023 21:54
    Ah super...
    do sada zbog Partizanske sam u grad ulazio kejom, sada cu valjda Partizanskom jer je novootvorena a kej zaboravite narednih 9 (ha ha) meseci
  • Paolo

    17.02.2023 21:54
    Inače, Teslu je 2x Matica odbila za stipendiju... Zašto podižemo spomenik Amerikancu??
  • Mr.M

    17.02.2023 21:17
    Otvaranje pred ulazak Srbije u EU
  • Samo konstatujem

    17.02.2023 21:10
    Za 3 miliona evra može da se napravi 60 stanova po 50 kvadrata. Recimo.
  • Ajme Nama

    17.02.2023 21:00
    Devet meseci! Pa ceo LIman je brže izgrađen.
    A tek Nikola Tesla u kružnom toku... simbolizuje strujni kavez? "Struje" vozila iz svih pravaca, napredno.
  • Neko ovde

    17.02.2023 20:48
    Turbo folk tok
    Da li se iko zapitao cemo i zasto kruzni tok na ovoj raskrsnici od ''krucijalnog" znacaja za novosadski saobracaj?????? Nikad, ali nikada ovde nije bio zastoj u sobracaju, sam kada su kradikali asfaltirali ulice onomad. Treba poceti sprecavati bagru da nam otima novac, kako su se osilili, ceprkacemo po kontejnerima i to vrlo brzo. Razmislite ljudi
  • Darkoni

    17.02.2023 20:45
    Ali ni slučajno da ne padne na pamet gradskoj upravi za saobraćaj i puteve da presvuče novim asfaltom čitavu ulicu/Bulevar Cara Lazara, samo u kružnom toku da bude nov asfalt. Kao što su uradili u Partizanskoj ulici, nov asfalt samo po 10 metara od nadvožnjaka, a ostatak ulice katastrofa od starog asfalta.
  • Д:

    17.02.2023 20:41
    Никада, али баш никада, ту није био проблем проходност саобраћаја да би се сада градио кружни ток као некакво решење. Дакле у питању је пролећно шишање оваца.
  • NS

    17.02.2023 20:39
    Istorija je majka učenja
    Poučeni pređašnjim iskustvima kao i neverovatnim probijanjem rokova, a budući da su za famozni nadvožnjak probili rok za skromnih 200%, ako za ovo kažu da će biti gotovo za 9 meseci, treba očekivati minimum 2 godine, a i to za ove duduke zvuči optimistično. P.S. barem su se odlučili za spomenik Tesli a ne za krstaču od 20 metara kao što su 'usrećili' dosta drugih gradova.
  • Jaran

    17.02.2023 20:37
    Treba i kruzni tok na spustanju sa mosta slobode. Pola sata cekam da skrenem levo. U sredistu moze da bude najveci srpski jarbol.
  • Mile

    17.02.2023 20:35
    Uzas i strahota
    Kako da zaobidjem, jedino na Novi most, kakvih crnih 9 meseci, pa to Kinezi za 2 dana urade.
    Uzas , projektno, vremenski, materijalno, saobracajno i finansijski, totalni promašaj
  • Đorđe

    17.02.2023 20:33
    Kako meni bode oči ovaj kosi krović - nadgradnja solitera na Fruškogorskoj 4.
  • V5

    17.02.2023 20:20
    Uvek isto
    Za 9 meseci bi bio sazidan i skadar na Bojani, a o troškovima ćemo tek čuti na kraju, možda.
  • pera kalenić

    17.02.2023 20:17
    9 meseci, sada je februar, znači gotovo (skoro) negde u avgustu 2024.
  • Комша

    17.02.2023 20:08
    @Liman
    Time se ubija stari Novi Sad.

    Шта је ту око Спенса и Лимана стари Нови Сад леба ти?
  • Tina

    17.02.2023 19:55
    Ceo grad ste raskopali. Velike gužve se nastavljaju na alternativnim putevima...Dokle više???...
  • Vasa

    17.02.2023 19:43
    Apsolutno nepotrebno
    Ko nas sta pita?!!!

    Niko to nije trazio, no dobicete!

    Sagradice sta god hoce, nekvalitetno, gde god hoce.

    To je sustina naprednjastine.
  • Kewa

    17.02.2023 19:38
    Dogodine na Štrandu.
  • Nole

    17.02.2023 19:22
    A daaaj kojih 9 meseci za jedan kružni tok, stalno neke kolapse prave... Šta fali toj raskrsnici? Ništa, odlično funkcioniše. Opet pranje para
  • Prva Srbija

    17.02.2023 19:17
    Umesto Tesle staviti Mihalj Kertes Bracu
  • Duki

    17.02.2023 19:14
    Slavonka
    Bravo Srbijo! Konacno Tesla i kod nas!
  • Tamara

    17.02.2023 19:14
    Projekat
    Zvani nepotrebno!
  • Yx

    17.02.2023 19:12
    Postavite spomenik Mariji Tereziji, ima vise veze sa Novim Sadom nego NT.
  • Talac

    17.02.2023 19:09
    Termiti nastavljaju da glodju...
  • Samo pitam

    17.02.2023 19:08
    Nikoli Tesli spomenik u centru kružnog toka ... ? A bista ispred FTN-a....
  • Viljuška

    17.02.2023 19:07
    Kume, 'oćemo u dvaes' marki da će duplo probiti najavljen rok za trajanje radova .... ?
  • Osveta loših đaka

    17.02.2023 19:05
    "Kako je ranije najavljeno, radovi na ovom kružnom toku trajaće devet meseci i koštaće 336,2 miliona dinara."

    A-haha-haha-hahaha!

    NEMA ŠANSE!
  • Zabrinuti

    17.02.2023 19:00
    A koliko vremena ce stvarno da traju radovi (al stvarno...)
  • Vlada

    17.02.2023 18:55
    Kome smeta nek im to pokaže.
  • Podbarac

    17.02.2023 18:49
    U normalnoj državi ovo bi bilo gotovo za mesec dana.Ako budu radili "efikasno" kao kod nadvožnjaka , eto muke godinu dana svima nama :(
  • Dokle?

    17.02.2023 18:46
    /
    Strašno.
  • Neko ovde

    17.02.2023 18:33
    Turbo folk tok
    Ovi sektaši će stvarno realizovati svaku budalaštinu koju su osmislili... Samo da uzmu pare, nebitno šta se radi. Sve za "dobrobit" ovog naroda i sopstvenih džepova
  • Pera

    17.02.2023 18:21
    Prevara
    Najnepotrebniji kružni tok u gradu.
  • Laza

    17.02.2023 18:21
    Jeeeeeeeeeeeeee!
  • .

    17.02.2023 18:20
    9 meseci radovi na 1 kružnom toku???
    U Kini i Japanu bi ceo grad i železnica bili za to vreme gotovi.

    Uzgred, onaj kvazi-naučni centar odmah pored još zvrji nedovršen i prazan.
    A toliko je naučan da čak ima i žestoku pravopisnu grešku na natpisu.
    Ako nisu znali, P se piše veliko u Autonomna Pokrajina Vojvodina, a ne Autonomna pokrajina Vojvodina.
    Toliko od nauke i obrazovanja.

    ps Koliko se predviđa da će termin radova se probiti?
  • Liman

    17.02.2023 18:15
    Da li im je neko rekao da centralni deo kružnog toka treba da bude takav da ne ometa vozače, da bude uzdignut da bi morali da prikoče i pogledaju ko im ide u susret? Dakle, nikakvu spomenici, fotnatne u gluposti. Jesu li ti projektanti uopšte završili neku školu? I šta še nama Nikola Tesla, kakve vez ima on s Novim Sadom, Fruškogorskom ulicom, bilo čim ovde?
  • Mile

    17.02.2023 18:11
    Kružni tok 9 meseci prave? Hoće li sam da rotira??
  • Comby

    17.02.2023 18:10
    9 meseci
    Pa za to vreme bi mogla još jedna hidrocentrala na dunavu da se napravi,i otplati sama sebe....
  • vlasnica Jeep-a

    17.02.2023 18:09
    Jao, jos jedan kruzni tok...
  • MAX

    17.02.2023 18:08
    A uuu igranka je pocela!!!!
  • Predlog

    17.02.2023 18:03
    Umesto Nikole Tesle treba postaviti kip sa likom Milorada Dodika. Ima mnogo više veze.
  • Liman

    17.02.2023 17:49
    Time se ubija stari Novi Sad.
  • Previše

    17.02.2023 17:48
    Još jedno stogodišnje zatvaranje ulica?
  • Goran NS

    17.02.2023 17:47
    9 meseci!!!! kazu javno, znaci bar jos tri meseca duze ... UZAS
    :(

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna